Rozmiar czcionki
  • A-
  • A
  • A+
Kolor witryny
  • R
  • A
  • A
  • A
Przejdź do głównej zawartości
Szkolenia
  • Strona główna
  • Więcej
Zaloguj się
Strona główna

Nauczyciele najmłodszych

  1. Kursy
  2. Nauczyciele najmłodszych
Obraz kursu Plastyka w erze TIK cz. 3 – Pixelowe portrety miłości (NPL3-2)
Nauczyciele najmłodszych
Plastyka w erze TIK cz. 3 – Pixelowe portrety miłości (NPL3-2)
Renata Rudnicka

Renata Rudnicka

Nauczyciel

Obraz kursu Plastyka w erze TIK cz. 2 - Cyfrowe zajączki i wirtualne pisanki (NPL2-2)
Nauczyciele najmłodszych
Plastyka w erze TIK cz. 2 - Cyfrowe zajączki i wirtualne pisanki (NPL2-2)
Renata Rudnicka

Renata Rudnicka

Nauczyciel

Obraz kursu Przedszkolaki lecą w kosmos (NKOS-2)
Nauczyciele najmłodszych
Przedszkolaki lecą w kosmos (NKOS-2)
Renata Rudnicka

Renata Rudnicka

Nauczyciel

Obraz kursu Plastyka w erze TIK cz. 1 – Świąteczne cuda (NPL2)
Nauczyciele najmłodszych
Plastyka w erze TIK cz. 1 – Świąteczne cuda (NPL2)
Renata Rudnicka

Renata Rudnicka

Nauczyciel

Obraz kursu Integracja wsparta TIK (NITIa-2)
Nauczyciele najmłodszych
Integracja wsparta TIK (NITIa-2)
Renata Rudnicka

Renata Rudnicka

Nauczyciel

Obraz kursu Interaktywne karty pracy dla małego ucznia (NIKA-1)
Nauczyciele najmłodszych
Interaktywne karty pracy dla małego ucznia (NIKA-1)

Podczas szkolenia pokażemy możliwości wykorzystania aplikacji Canva do tworzenia matematycznych kart pracy przeznaczonych do wydrukowania. Zaprezentujemy narzędzia aplikacji Liveworksheets umożliwiające przekształcenie karty pracy przygotowanej w Canvie na interaktywną dostępną online dla uczniów.


Hanna Basaj

Hanna Basaj

Nauczyciel

Izabela Rudnicka

Izabela Rudnicka

Nauczyciel

Marta Wnukowicz

Marta Wnukowicz

Nauczyciel

Skontaktuj się z nami

Obserwuj nas

Skontaktuj się z pomocą techniczną
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Wspierane przez Moodle

Motyw został opracowany przez

Conecti.me

INFORMACJE

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Zawsze możesz zmienić te ustawienia - poznaj szczegóły.

ZASADY

Zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników platformy - poznaj szczegóły.

Standardy Ochrony Małoletnich - poznaj szczegóły.

Deklaracja dostępności :

Deklaracja dostępności serwisu szkolenia.oeiizk.edu.pl

Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony szkolenia.oeiizk.edu.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 3 września 2016 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 26 sierpnia 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • niektóre pliki wideo nie posiadają transkrypcji
  • niektóre materiały graficzne nie są opatrzone tekstem alternatywnym
  • błędne działanie kolejności fokusa
  • niektóre elementy o niskim kontraście
  • brak zachowania celów linków

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 17 marca 2021 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB)

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kierownika Działu Organizacyjnego mejlowo dostepnosc@oeiizk.edu.pl lub telefonicznie 22 57 94 146.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z Tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:

Jan Aleksander Wierzbicki - Dyrektor OEIiZK ,
adres: ul. Raszyńska 8/10, 02-026 Warszawa,
e-mail: sekretariat@oeiizk.edu.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie mieści się w dwóch różnych lokalizacjach.

Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis dostosowania naszej siedziby głównej.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego w obydwu budynkach.

Brak pętli indukcyjnych w obydwu budynkach.